Farfar <3

Det gick fin fint hos tandläkaren nu är det ett år tills nästa gång ja ska dit så skönt.
Sen vart det jobb på Goya och hangloose så nu är allt klart innan julafton :)
Skönt vart även bjuden på Lunch av Chefen trevligt  sådär innan jul :)

Har även tränat hårt som fan i dag bara tryckte ut alla känslor. behövdes i dag kan ja säga fick ett tråkigt besked vet inte riktigt hur jag ska ta det men det känns hårt.

Nu ligger jag och kollar på Uggly Betty och tänker att jag vill ligga i din varma famn och bara slappna av efter dagens besked såhär innan jul.

och Farfar jag tänker på dig och hoppas allt blir bra <3

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0