Full helg.

vilken dag först sov ja ut länge gud så skönt med sov morgon :D
Sen iväg ner på bibblan lånade lite böcker så ja kan plugga så nu sitter ja här med böcker om Hitler och Andra världs kriget. ska vara klart på  måndag så har lite att göra i helgen.

Ska snart in i duschen :) efter det ska ja packa och städa ihop lite.
Ska jobba på Hockeyn sen direkt efter åka ner till tåget ska åka till pappa i kväll redan ska umgås med Alinda hela dagen i morgon sen på kvällen ska jag äta middag hos Farmor :)
Sen på lörda ska ja hem tidigt och iväg och jobba direkt
en full helg alltså  :O
Sen vill ja umgås med Loniz på lörda kväll men ska jobba på hangloose oxå på natten så måste kolla med Bossen vilka tider och vad som gäller :D
Men ska försöka skriva varje dag ändå :)

Har även planerat att jag nog ska åka till Fjällen v. 1 några dagar och mysa hos mormor å morfar åka lite slalom och sådär tänka på annat än skolan :P

Men nu måste ja verkligen göra ett ryck så jag blir klar innan halv 5 :O

Ha en toppen Helg :)


Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0