happy girl

i dag har ja köpt en ny jacka, hihi äntligen inte en som ja egentligen vela ha men den duger :)
Sen köpte ja en skit snygg mössa matchande med en fleecetröja :) hihi

Spenderade tiden efter att kolla på när mamma och rolf försökte laga min bil vissa saker vart klara å vissa inte.
hehe sen vart det mat.
Hann även städa undan här hemma i dag :) får ta tag i disken i morgon.

Förövrigt känns livet på topp just nu. Det är snart jul jag är lycklig å ja de kan väl inte bli bättre tror ja.
Hehe jo det har kommit massa mer ny snö ute det är ett stort +.

 nu Ligger jag med fleecefilten omkring mig och kollar på tv :)


Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0