Julmys/plugg

Idag efter skolan åkte jag till Valbo med Sandra sen till Willys handla massa mat och så. :)
Hon hade gjort egen potatis gratäng med Kassler som hon bjöd på hemma .
Sen hade vi julmys bakade pepparkakor och knäck. halva satsen knäck vart toppen den andra halvan vart bränd haha.
Hade iaf jätte kul :)
Sen nu har ja pluggat som fan skrev klart det sista kändes som de behövdes mer men får se hoppas de räcker.
Nu har jag en grej kvar i Historian och den måste verkligen bli toppen. Ska till biblan i morn och låna lite böcker så jag kan få lite information och sådär. ska lägga all min lediga tid åt det här nu bara 1 vecka kvar.

så ja ska kämpa för detta.


Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0