Missa några dagar

Missa lite nu har haft fullt upp kan jag lova.
Juldagen vart det jobb sen var jag med en kompis pratade och hade skojj :)
Sen på kvällen vart det att dra till brynäs Träffa go Jannina :D saknat henne sjukt mkt :)
Sen vart det hangloose hade skit kul.

Igår (lördag)
Så jobbade ja först på ena stället sen drog jag direkt upp till Läkerol Arena för mer jobb.:)
Bra dag för brynäs då dem vann med 5-2.

Sen hem bytte om sprang hem till Lotta å hennes snälla syster fixade håret på mig :D Tack så mkt
Vidare ner på stan träffade mamma sen in på Hangloose en stund iaf ;)
Sen gick jag och Lotta till Slick ;) skit skojj dem sista 45 min som var kvar av tiden innan dem stängde haha.
Vart även max med lotta Oscar och Niklas efter :)

Nu har jag precis gjort mig klar för en dags arbete igen hehe
Kan lova att de blir lugna puckar för mig i veckan lite död efter den här helgen ;D
I morgon drar jag till Örnsköldsvik :)
nu ska ja äta en macka innan ja ska gå ner på stan
hade bra :)

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0