Rädd jag blev. älskar dig Sandra

Kvällen i går gick hur bra som helst men de började konstigt.
Mia ringer och säger att dom är på väg att hämta mig sen ringer hon igen och säger att dom krockat och ja börjar gå mot dem.  Dem klarade sig bra och dragkroken tog hela smällen.
Sen myste jag med Wille,Julle och Tindra kolla på filmer och åt lite godis och så :)

Sen när mia skulle skjutsa hem mig så står de en bil mitt i korsningen vid statiol och damen stod och vinka å vela ha hjälp då hade hennes bil bara lagt av så de va bara ut å knuffa bilen åt sidan eftersom hon stod så dumt till.

Sen blev det hem och sova, trodde jag skulle få sova ut hela dagen i dag men så blev det inte mamma ringde och väckte mig och sa att min Lilla syster låg på sjukhuset i hudik så de vara bara upp ur sängen iväg till hudik.

Hon hade inga blödningar eller så men hjärnskaning har hon troligvis. Och sen var hon mörbultat och yr men nu är hon hemma hos pappa iaf skönt. Blev så rädd att de va värre hon är ju ändå min älskade syster.

Men nu är ja på hemma plan igen fick sms av Lotta och sa att hon fixat jobb åt mig 2 lördagar framöver hoppas att de är de jobb ja tror de är :D Du är bara bäst Lotta :D

Nu ska jag kolla på film elr något och njuta av  min lugna fina söndag.


Min fina syster hihi <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ibland är jag bäst ;) / Lotta

2009-12-06 @ 22:39:48

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0