sjuk

Vart lite skrivande nu men så blir det ibland igår jobbade jag först hela dagen sen hem kolla film sen ner på stan igen och jobba med lotta.
var inte pigg alls igår riktigt dålig var ja men känns lite bättre just nu när ja ligger men får se vad som händer ja klivit upp.
Ikväll är det jobb på läkerolen och  innan det ska jag inte göra ett piss bara vila och ta´det lugnt.
kanske städa lite här hemma men de märks väl om ja orkar.

I morgon är det nyårs afton ingen aning om vad jag ska göra :O
Sen på söndag drar jag till fjällen nästan en hel vecka ska bli så jävla skönt kan ja lova.
Måste vila fram till dess så förkylningen försvinner helt hihi :)

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0