Skoolan

Sitter nu på Historia lektionen fast utan lärare. men ska sitta här tills vi slutar vill verkligen få ett bra betyg.
Det är så lite som fattar helt sjukt. Historia är det föresten haha, men jag hoppas på det bästa är det något som fattas kan ja få komplitera upp det om de inte är så mycket så det är bra.

Pappa ringde i dag ska på Julbord med Familjen på en jätte fin gård utanför hudiksvall på Fredag.
Sen på lördag blir det Middag och julfirande hos mormor och kusin och morbror :)
Skönt att man får fira lite jul det blir mycket åkande fram och tillbaka till hudik just nu men så får det vara nu :P

Men nu ska ja forsätta plugga så det blir bra betyg :D

P.S i dag är Jag sjukt glad SNÖ SNÖ SNÖ gör mig överlycklig.


Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0