Toppen avslutning på Julafton

Hade verkligen en toppen avslutning på julafton :) Började med att gå till interpool möta Lotta, Oscar, Nicklas och Jesper tror ja han hette mitt minne är inte så bra :)
Sen drog vi vidare ner på Goya lite follk när vi kom men efter ett tag var de så packat med folk. Shit trodde inte folk gick ut på julafton haha
Men det var så jävla kul men därimot så vet jag vad det är för jobb som väntar i dag MASSA !!
Det var hur skitigt som helst inne på Goya när vi gick så kan bara tänka mig :P

Tack Lotta för att jag att du är en underbar person och gjorde kvällen toppen :)

Ska gå och jobba nu  :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

ååh tack själv tjejen att du har så jävla roligt tsm :) puss Lotta

2009-12-27 @ 12:53:46
URL: http://chaarlottaberggren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Har alltid kul när man är ute med dig :D även fast du kan springa runt runt å hälsa på alla ibland;)

2009-12-27 @ 16:39:27
URL: http://mliwestlin.blogg.se/

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0