underbar kväll.

först va vi på hockey jag,Lotta och eve skit skönt att vara ledig och kolla för engångs skull:)
ännu bättre att brynäs vann med 6-0 :D
Sen vart de bara hem å byta om sen ner på Old Saints med Loniz å hennes kompisar hade skit kul:)
Sen vart de slick toppen kväll kan ja lova :D

Träffa massa roliga personer å dansa å hade toppen :D
men i morse vaknade ja med världens migrän men den är borta nu skönt de iaf :)

Jag måste införskaffa mig en kamera så ja kan ta lite kort, på vad som händer i mitt liv :)

Har även jobbat i dag har städat på Goya med Bella.
ikväll ska ner en snabbis på Hangloose eftersom de är Beach party och jag lovat att komma till dem som arrangerat detta :)

Men skulle inte säga nej till att ligga hemma i sängen och kolla på film elr så :P
Längtar och hoppas verkligen alinda kommer hit nästa vecka å är med mig lite :)

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0