underbar natt

helt död nu, jobbade hela dan i går och på natten sen jobb i dag oxå.
Jobbet som vimmelfotograf gick fin fint i går vill bara lägga upp bilderna nu men kan inte göra de än :/

Sen hade ja världens underbaraste natt hihi :)
Bara Lotta och jag som vet vad det handlar om och så ska de förbli :)
Vissa saker ska vara hemliga :)

nu ligger ja i sängen helt död med en kopp te.
har även bestämt mig för det blir riktigt hård träning framöver nu när man har lov snart :)
så hoppas på ett toppen resultat ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

du hade en fin blogg!

skulle du vilja hjälpa mig med lite saker?

adda gärna min msn .

tack

2009-12-13 @ 23:28:55
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0