WORK

Föreläsningen med Dogge var faktiskt riktigt bara tycker jag.
Han sa saker som gjorde att man fick en tankeställare vilket jag gillar.

Sen sprang jag och Mathilde ner på stan kolla på jacka och sen käkade vi.
Ska få en jacka av pappa i Julklapp nice det gillas starkt :D

Sen var de bara hem byta om å iväg och jobba det var lugnt i dag På läkerolarena skönt haft väldigt kul iaf :)
Nu sitter ja här med datorn i knät och måste verkligen plugga som fan :O
har inlämning i morgon och ja har bara gjort hälften ja vill verkligen få bra betyg på de här. så ja ska kämpa för det här.

Nu måste ja sluta så ja kommer igång med min hjärna och tänkande.


Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0