London Nästa

Här var det längesen jag var och skrev.
Jobbat hela sommaren så haft fullt upp och ingen ork. bara en vecka kvar på schemet på ica sen är man extra personal igen.

Men det gör ju inget för 12 september lyfter mitt plan mot London:D
Ska åka som aupair kommer bli grymt :D

Känner mig taggad som fan att åka :D

Mycket att göra innan bara ska flytta ut ur lägenheten så den ska tömmas å städas.
Ska in handla en kamera som är ett måste på en sån här resa ;)
ska på kryssning, gå på 20 års fest, ska åka till sthlm jo det finns ju lite inplanerat vad man ska göra innan man drar men jag ska göra allt :D

Nu ska ja göra matlåda sedan jobba 16.30-21

tjao :D

Glömde thailand i december oxå ;)

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0