skakis

Igår var det första å kanske sista hockey matchen för mig eftersom london står på min schema.
det var match mot AIK och åkte därifrån skakis å så.
men det gick bra ändå..
I dag har ja bara sovit ut och latat mig ska på kalas och äta smörgåstårta snart :D
Sen i morgon drar ja till sthlm ska träffa bästa Mathilde innan ja åker till London sen ska ja självklart säga hejdå till Hannah och johan:D
sover kvar för ska på utbildning på hovet på söndag morgon :)
så blir inte så mycket skriva i helgen:)
Tråkigt att ja inte orkat knäppa nå bilder än men nyköpt digitalkamera iaf så bilder kommer snart på mitt liv
ska även göra en ny design på min blogg nu snart :D

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0