Grattis

Började 14.35 i dag trodde jag, gick till skolan 11 för att käka å umgås för att sedan gå till ungdomsmottagningen för att byta p-piller.
nu när ja kom tillbaka till skolan 5 min sen vi började började vi fundera vart alla är :S hmm in på progress å där ser man att lektionen är inställd kul att man går till stan tillbaka till skolan å nu får man gå hem haha

I dag fyller iaf 3 st från min släkt år :D
Mamma 40 år
Kusin Liv 3 år
OCh mammas kusin Maria hihi skojjsigt att alla fyller samma dag hihi.

Mamma har öppet hus på freda så har fullt upp hela dagen med att först jobba sen direkt iväg och hjälpa henne att förberda allt :)

Ne nu ska ja gö något annat innan ja ska ta tag i att gå hem :)

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0