Migrän :/

migrän va är de för skit egentligen en sjukdom, ett handikap när jag får ett anfall så blir jag som handikappad inget funkar som de ska i kroppen känns de som.. hade ett riktgit jävla anfall i natt.
vaknade vi 5 tiden upp på toa tryckte i mig en tablett sen var de bara försöka somna om.

Vaknade vid 10 tiden utvilad känns i huvudet att man haft ett anfall men de känns bättre iaf.

Kollade nyss på Sex in the city fått låna sesong 1-3 av mathilde.
roligt hihi :D

Hostar som fan gör jag oxå skit jobbigt men så är det :/
I dag blir det skola till halv 5-5 nån gång :P
Sen ska jag hem och städa.
För i morgon blir det PARTY.

Först jobba på läkerol sen blir det för fest hemma hos mig med några tjejer.
Sen drar vi till slick :D

Har även lite att planera mamma fyller ju 40 nästa vecka roligt :D jag och min syster har världes bästa present åt henne hihi :D

ne nu ska ja ta mig en dusch, fixa mig för skolan, boka tvätt tid å lite sånt :)

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0