London Eye ikväll

Ikväll ska vi åka London eye kommer bli mkt fina bilder kan ja lova :D

Innan det får vi se vad som händer kanske shoppa lite på Primark eller nått för på lörda ska ja träffa Linnea :D
Söndag ska madde och amanda ut på Turist buss å då är man själv igen å sen på månda åker vi hem så i da är sista chansen att shoppa lite så :) hehe

ska även handla skor åt syster :)

Längtar faktiskt hem lite nu min egen säng slippa bo i en resväska som jag gjort dem 3 senaste veckorna. :P

Jag har även bestämt mig att jobba arslet av mig i sommar och sedan åka till Thailand några veckor :D
Ska spara alla pengar jag kan inte slösa på massa onödigt skit :D

Nu ska ja klä på mig och springa och handla mat innan vi ska iväg på dagens äventyr :)

Tjarå :)


Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0