TOPPEN DAAAG

Klev upp vid halv 10 gick och hämta ut buss biljetten till arlanda på måndag, sen till clasohlson för att köpa nya hörlurar då mina pajjat  :p
Sen bibblan lånade lite böcker som ja ska ha med mig till London och läsa.

Sen Solade så man är lite brun i dag iaf haha syns inte så mkt men de var skönt iaf haha

Nu ska ja duscha och packa det sista innan STUDENTKRYSSNINGEN.
Det kan inte bli mer perfekt känns det som nu de är 16 grader i solen och himlen är blå å fåglarna sjunger jaaaa våren och sommare är på G.

Så jävla bra humör i dag Riktig toppen dag känns det som det kommer bli.
Ska dansa tills fötterna blöder i kväll ;) haha ne inte riktigt men ont kommer dem göra iaf ahha :D

Måste kolla min lista över allt ja ska ha med mig så ja inte glömt något eftersom ja inte kommer hem nå mer innan london :D är så peppad nu för allt :D

vill bara skrika för ja är på sånt toppen humör hahah ;)



Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0