Trött och sjuk tjej

Trött på att vara förkyld nu riktigt hängig.
Kvällen i går bestod av film och mys eller ja, jag somnade ju haha :D förlåt ;)
Mys var de iaf :) Längtar tills nästa gång :D

Sen i dag har jag vart på Ikea med hannah och daniella hela dagen skit kul :D
Sen kom Daniel och Jave och hämtade oss.

SKIT KUL bil resa hahah hannah hade handlat badrums skåp som ja och Jave som satt framför mig fick ha över våra huvuden. Sen frågar Daniel vart hannah bor å det visste hon så klart men inte hur man hittade hem till henna hon sa att man skulle åka efter tunnelbanan haha vilket garv det vart.

Men vi hittade utan problem :D
Nu har JAG skruvat ihop skåpet åt hannah och hon sätter in hyllorna bara haha :D

Så som jag mår nu ska ja inte jobba i morgon utan bara vila upp mig och vara skit pigg  på tisda men det visar sig i morgon hur jag mår :) hoppas jag är pigg och frisk i morgon älskar verkligen alla på Bik Bok här :D Så grymt kul att gå dit.

Jag och hannah har även hunnit tvätta i kväll så sköönt :) hunnit med mycket i dag :D nästan läst ut en bok på en vecka oxå det brukar inte hända mig förutom när jag är utomlands haha :D
Men boken är grymt bra :D

Ska även på stan och handla en sak åt någon som fyller år på Tisdag :) hihi

Puss


Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0