Läkartid

I går vart det inget jobb sov i sandviken hos moster vaknade med sprängande migrän å illamående.
I dag fick jag brev från sjukhuset så nu har jag fått läkartid på fredag, skönt att få det gjort innan Thailand.
Blir lite jobb senare i dag börjar 16.30 ska stänga i dag.
ska snart ställa mig och göra matlåda :)
I dag om 1 månad är de julafton, i dag om 2 veckor och några timmar sitter vi på planet mot Thailand :)
Men allt prat om dödsmaneterna gör nog att jag badar i poolen ;D hihi men de gör inget för i poolen finns inga hemska djur förhoppningsvis ;) haha
Känner att det börjar närma sig nu och sista två veckorna kommer springa förbi.
Jobbar nu hela veckan hockey på lördag sen på söndag ska jag först åka till Morfar med sandra och ja tror jonas skulle med å fira jul med han och julpynta dricka glögg å bara mysa, sen åker jag till farmor och myser någon dag :)
Nu ska jag göra ett ryck :)

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0