Flyttat hem till mamma

Nu bor jag hos mamma lägenheten och nyklarna är lämnade och det känns skönt.
I dag hade jag massa saker jag skulle göra klockan är 14.25 och jag är klar med allt.
klev upp 8 i morse ner på tågstationen mötte oskar fick pengar och han skrev på lite papper.
Sen hem sprang upp på vinden med mina lådor.
satt mig på min cykel till lägenheten den skulle bli besiktad och nu är de gjort utan anmärkningar hon sa att de va lyx att flytta in efter mig haha. :D
Vidare till djur kliniken hämta recept på p-piller till katterna till apoteket.
Köpa en addapter till London.
Växla pengar till London och posta ett brev men nu är allt gjort och jag känner mig nöjd med dagen :D
Nu ska jag slappa ett tag :D

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0