Natt promenad i London

haha Kvällen började med sällskap här på Palmers med finskan och tjejen från australien :)
Sen vidare träffa Madde, Sophia och malin på piccadilly för att se teater vi valde mamma mia å den va helt grym :D stående ovationer ;)
Sen skulle vi hem ;) haha tog tunnelbanan en station för att sedan byta till en annan linje trodde jag iallafall dom hade slutat gått fick tips om vilken buss och vart men när ja kom ut gick ingen buss och jag fattade noll det stod ett par som skulle till hållplatsen efter mig så vi hjälpte varandra. så frågade runt å runt å vi skulle gå åt ett håll när jag inser att jag är tillbaka på Piccadilly haha så har ja tagit ett varv ;)
Frågade om hjälp att vi skulle gå till oxford cirkus ca 15 min promenad.
När jag ser bussen på andra sidan vägen springer över och ser att sista bussen har gått ? :O kul bara taxi kvar då.
Men jag är smart kollar och ser att det står faktiskt Night bus och kollar efter samma buss fast med N nämen titta om 15 min skulle bussen gå kollar upp å hade så tur att den kom precis då å nu är jag hemma efter allt å tackar för hjälpen av tyskarna som var så snäll mot mig :D haha en trevlig kväll :D
Nu ska ja sova i morgon skall jag byta vandrarhem till ett nytt jag bokat för 3 nätter :P
hoppas det är ett bra ;D

Kommentarer

Här skriver du en rad eller två till mig:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara ja som ser den.

Har du en blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0